Tillgänglighet
Har du frågor eller vill göra en bokning är du välkommen att maila till madelenemarkusson@hotmail.com eller ringa 0702-628362.
Priser
Lågsäsong (16 sept till 14 juni)
3 000 kr/v + 1000 kr för städning och lakan
Högsäsong (15 juni till 15 sept samt lovveckor)
5 000 kr/v +1000 kr för städning och lakan
Kostanden för städning och lakan kan väljas bort men då måste hyresgästen själv ta med lakan, handdukar samt städa lägenheten nogrannt efter sig.
Hyresvillkor
1. Hyresavtal
Avtalet är bindande då hyresvärden bekräftat bokningen och hyresgästen inom avtalad tid betalat överenskommen handpenning
2. Betalning
25% av hyresbeloppet betalas vid bokningstillfället. resterande 75% betalas senast 20 dagar före tillträde.
3. Avbeställning
Om ej full betalning inkommit enligt ovanstående ses detta som en avbeställning. Sker avbeställning mer än 20 dagar före tillträde återbetalas 75 % av hyran. Sker avbeställning senare än 10 dagar före tillträde återbetalas ingen del av hyran.
4. Deposition
Vi tar ut en depostion på 1000 kr som erhålls efter att vi fått bekräftat att lägenheten och dess inventarier ej kommit till skada. Denna deposition betalas in senast 20 dagar innnan tillträde.
5. Villkor
Hyresgästen förbinder sig under hyrestiden
- att väl vårda hyresobjektet
- att följa ordningsregeler och ej störa grannar
- att omedelbart rapportera eventuell skadegörelse till hyresvärden
- att ansvara för kostander i samband med eventuell skadegörelse på lägenheten eller dess inventarier
- att inte röka inomhus eller tillåta djur inomhus
- att lämna lägenheten i samma skick som vid ankomst. Plocka undan, lägg saker på sin plats, torka upp och släng synligt skräp och sopor och töm kyl.
- AC används bara när ni vistas i lägenheten när det finns behov av att kyla och då självklart med stängda dörrar. Elen i Spanien är dyr. Vid missbruk av AC behålls depositionen.
6. Hyra av lakan och handdukar
Om man väljer att hyra lakan och handdukar finns det en uppsättning av lakan, duschhandduk, handhanduk samt poolhandduk till alla gäster. De dubbletter som finns i lägenheten får ej röras då dessa skall användas av nästa hyresgäst.
7. Städning
Det åligger hyresgästten att väl vårda och städa lägenhten under hyrestiden.
8. Retur av nyckeln
Nycklen restuneras till i förväg bestämd person. Kostander i samband med borttappad nyckel kommer att debiteras hyresgästen.